Egy kis rap

 2010.04.24. 22:39

Az első lépésem kerek felhúzom a redőnyt,
de lehet az álom kór az ágyba visszadönt?
ujjab nap kezdödik a világ ellen revans,
a kakaóm gőzölög már megszokott a közönyöm,
hisz a mai lányok mára mind ramatyok,
de attól még a lányok feneke elbájol..
mosolygok mert még mindig a háttad mögött osonok,
de te észre sem veszel mert emelt fővel tünsz el,
vannak akik szeretnek mások bucsúznak már,
irigylem azt ki nem tudja mi a szerelem,
ne lássák az érzéseid mindig mutass újjat,
miért csak annak nem fontos akinek irok,

még mindig csak érted,
még mindig csak téged,
még mindig nem érted,
hogy még mindig remélek,

deh egy átlagos reggel álmosan kelve,
átlagosan káromkodva ébredve,
te jutsz eszembe s az ágyon szenvedve,
a gondololatok mezejébe takarózva,
egymást smároljátok némán bámultok,
elétek tárom akkorsem értitek meg,
ezért paranormális agytekervényekkel,
lenni elég szar dolog..
mert volt egy szerelmed akiröl tuttad kurva,
ha ez lesz a gyik gyereked anyja az durva,
nem mondom hogy én öszintén nem vágyom,
egy angyalra csak hogy nem ezen az áron,
mindenki mosolyog röhög és boldog,
csak én vagyok aki sarat hordok,
adj egy kurva gielette-t és megmutatom,
hogy nem a drog mi tönkre bassza az életed,
kérdem én mit ér a szeretlek a vér eres szemnek,
éltem át már szép napokat amikröl azthittem szarok,
dehát ezek még szarabbak ettöl lettek szépek azok,
a csaj pár éve a zoknit gyürte be tampon helyett..
ha nő lennék vhogy énis összeszopnék egy kocsira,
de te is tudod bár egyedül marad mindig, minden pár,
nekem egy lány kell a lánynak egy srác mégsem működik,
mai napig nem értem egyszer megkérdem egy lánytól,
hogy a magánytól félnek-e jobban, vagy a faszhiánytól?
egy ami biztos tényt láttad magából megkérdi a Ribanc,
-Egy ien helyes fiunak miért nincs bnöje?
mert nem akarok kezelésekre járni utánad te kretén..
megnyugottam már nem érdekel mindennek a miértje,
de ettől függetlenül soha nincs szerencsém lehet mer én marha,
a földet bámulom hogy ne lépjek szarba,
jó ideje annak hogy semmise lep meg,
mert az oat mint te azt hamar lecserélik,
logikát soha ne keress a gondolatban,
ezt nektek irtam olvasók de leginkább csajoknak szóló vers lenne ez ami rap filingnek megy el, de döntsétek el magatokban,
ez jó szar volt de neked biztos tetszeni fog.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://miertnecsajozz.blog.hu/api/trackback/id/tr351949004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása